Πόσες φορές έχουμε επισκεφτεί μια εμπορική έκθεση και όταν αποχωρούμε, έχουμε μεν γεμίσει με επαγγελματικές κάρτες και διαφημιστικό υλικό, αλλά δεν μπορούμε να θυμηθούμε ποια από όλες αντιστοιχεί σε κάθε επιχείρηση;

Κι επίσης, πόσες φορές έχουμε πάει σε μια έκθεση και ενώ εντυπωσιαζόμαστε από το “περίπτερο” μιας επιχείρησης, απογοητευόμαστε από το “φτωχό” και απρόσωπο διαφημιστικό της υλικό; Τι πρέπει να περιέχει, λοιπόν, το σταντ μιας επιχείρησης, ώστε η παρουσία της στην έκθεση να είναι πραγματικά αποδοτική;

Στόχος το “προσωποποιημένο” υλικό

Αυτό που σίγουρα δεν πρέπει να απουσιάζει από το κάθε σταντ είναι οι επαγγελματικές κάρτες. Σωστά σχεδιασμένες επαγγελματικές κάρτες, που στην καλύτερη περίπτωση δίνονται από τον ίδιο τον επιχειρηματία ή τον υπεύθυνο συνεργάτη, είναι το καλύτερο προωθητικό εργαλείο. Με τον τρόπο αυτό, ο πιθανός πελάτης συνδέει την επιχείρηση με ένα πρόσωπο και αυτό με την επαγγελματική του κάρτα και αυτό είναι το πρώτο βήμα για μια πιθανή μελλοντική συνεργασία. Με τον τρόπο αυτό, η επιχείρηση “προσωποποιείται” και ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες.

Απαραίτητη θεωρείται, άλλωστε, η λεγόμενη “φόρμα επισκέπτη”, στην οποία συμπληρώνονται τα στοιχεία του επισκέπτη – πιθανού πελάτη και το προσωπικό της επιχείρησης μπορεί στη συνέχεια να τα αξιολογήσει και να τα διανείμει ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του.

Σε γενικές γραμμές, το κατάλληλο έντυπο υλικό που θα διανέμεται από το περίπτερο της επιχείρησης σε μια έκθεση δεν είναι κάτι αμελητέο. Κάθε φυλλάδιο θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, ένας απλός κατάλογος προϊόντων και τιμών ίσως δεν είναι ο πλέον κατάλληλος για να διανέμεται μόνος του από το “περίπτερο” της επιχείρησης σε ένα εκθεσιακό γεγονός.

Θα μπορούσε ίσως να συνοδεύεται από κάποια δώρα – προσφορές, ειδικά για τους επισκέπτες της έκθεσης ή και άλλο εξειδικευμένο προωθητικό υλικό, υλικό που να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα προϊόντα που διαθέτει η επιχείρηση και στα οποία “αναφέρεται” η εκάστοτε έκθεση.